خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی در یادواره شهدای مدافعان حرم پایگاه امام حسین(ع) قم:

در مذاکرات کلاه که نه، بشکه سر ملت رفت

شهدا به گریه‌های ما احتیاج ندارند، درس شهدا و امام حسین(ع) عزت است و راه عزت اتصال به خداست نه کدخدا. شهید حججی مگر چه می‌کرد که همه دنیا او را شناختند. همسرش می‌گوید:‌ بعد از نماز صبح حدیث شریف کساء، زیارت حضرت زهرا(س)، دعای عهد و‌ زیارت عاشورا می‌خواند.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۴۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

در مذاکرات کلاه که نه بشکه سر ملت رفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شب گذشته،‌ یادواره شهدای پایگاه امام حسین(ع) به همت بسيجيان و نمازگزاران پایگاه یازده امام حسین(ع) حوزه یازده شهید حصیری در مسجد امام حسین(ع) محله میلاد قم برگزار شد.


در این یادواره جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم و اعضای شورای حوزه 11شهيد حصيری به همراه برخی فرماندهان پایگاه‌های این حوزه حضور داشتند.


حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، سخنران ویژه این یادواره بود. وی سخنان خود را پیرامون موضوع «عزت مؤمن» پرداخت.


وی با اشاره به بیان نورانی امام جواد(ع) که فرمودند: عزت یک مومن به این است که یک روح استغنا و بی‌نیازی از دیگران پیدا کند افزود: خاصیت انسان این است که اگر جلویش دست دراز کردید کوچک می‌شوید. لذا اسلام تلاش کرده پیروانش کرامت انسانی داشته باشند کوچک و ذلیل نشوند.


مسئول کانال راه انقلاب واوان در ادامه افزود: شب عاشورا امام حسین(ع) به یارانش فرمودند: هر که می‌خواهد برود و از تاریکی شب استفاده کند؛ بیعتم را برداشتم.


وی در ادامه با اشاره به مذاکرات در برجام گفت: رهبر معظم انقلاب همان ابتدای مذاکرات فرمودند من خوشبین نیستم. حالا چهارسال گذشته و همه فهمیدند کلاه که نه بشکه سر ملت رفت.


این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: شهدا به گریه‌های ما احتیاج ندارند، درس شهدا و امام حسین(ع) عزت است و راه عزت اتصال به خداست نه کدخدا. شهید حججی مگر چه می‌کرد که همه دنیا او را شناختند. همسرش می‌گوید:‌ بعد از نماز صبح حدیث شریف کساء، زیارت حضرت زهرا(س)، دعای عهد و‌ زیارت عاشورا می‌خواند.

ارسال نظرات