سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: جنایت علیه مسلمانان مظلوم میانمار مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۴۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه میناب سوء استفاده دشمنان بویژه صهیونیست ها از غفلت و تفرقه امت اسلامی را عاملی مهم درکشتار مسلمانان مظلوم در اقصا نقاط جهان برشمرد و گفت: دشمنان خدا برای تضعیف اسلام عزم خود را جزم کرده و متحد با هم هر جنایتی را علیه مسلمانان رقم می زنند.

احمدی نیا گفت: از ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی دفاع از مظلومین در هر جای دنیاست و این موضوع نه تنها جزء ارزشها بلکه خداوند نیز این دفاع را برای ما مسلمانان واجب دانسته و وظیفه هر مسلمانی است که به مظلوم کمک کند و امروز مسلمانان مظلوم میانمار فریاد مظلومیت شان به گوش دنیا رسیده و باید به کمک آنان شتافت.

  

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: سازمان ملل هیچ اختیاری از خود ندارد و فقط در جهت اهداف آمریکا و مستکبرین دنیا حرکت می کند و کشتار مسلمانان بی دفاع و مظلوم میانمار هیچ اهمیتی برایشان ندارد و فقط به محکوم کردن این جنایت بسنده کرده اند.

فرمانده سپاه میناب در ادامه گفت: آمریکا از اتحاد مردم ایران که در راس آن  رهبری مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و قدرت بالای نظامی کشورمان در هراس است و اگر توان مقابله با ما را در خود می دید لحظه ای درنگ نمی کرد.

احمدی نیا در ادامه اظهار داشت: مسئولین ما باید بدانند اگر لحظه ای در دشمنی و مکر آمریکا غفلت کنند ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد چون دشمنی دشمنان این نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نبوده و نیست و نباید اجازه ورود و بازدید از مراکز نظامی را به مرموز ترین دشمن اسلام یعنی آمریکا را داد و اگر چنین شد وضع ما هم بهتر از سوریه و عراق نخواهد بود.

 فرمانده سپاه ناحیه میناب افزود: تمامی مسئولین ما باید با تبعیت محض از رهبر عظیم الشان در مسیر انقلاب گام بردارند و اجازه ندهند دشمنان به بهانه های مختلف در پی تضعیف این نظام که خون های زیادی پای آن ریخته شده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات