خبرهای داغ:
در یادواره «مشق عشق» قم؛

خانواده‌های شهدای روحانیت و حادثه تروریستی مجلس تجلیل شدند

خانواده‌های شهدای روحانیت، حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی، شهدای قیام 19 دی قم و شهدای آتش‌نشان در مراسم یادواره شهدای «مشق عشق» استان قم مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۴۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
خانواده‌های شهدای روحانیت و حادثه تروریستی مجلس تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری»نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای «مشق عشق قم» که در بوستان شهدای آذر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا روی ولایت فقیه حساس بودند و در این مسئله هیچ تردیدی نداشتند و اگر ذره‌ای تردید داشتند، هیچ چیز از مملکت اسلامی باقی نمی‌ماند و در واقع تبعیت از ولایت، وصیت شهدا است.
 
وی با بیان اینکه برخی مدعی ولایتمداری‌اند، ولی از مسیر ولایت فاصله دارند، افزود: ولایت رمز بقای اسلام است و برخی‌ها شعار اسلام خواهی، آزادی و مردم سالاری می‌دهند، اما در نهایت حریت را هدف گرفته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این افراد به مادیات اهمیت می‌دهند و گمراه شده‌اند و در طول تاریخ دین اسلام از این افراد ضربه خورده است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام «ظهیری» از اساتید حوزه علمیه قم نیز طی سخنانی کوتاه بیان داشت: امروزه اختلافاتی در دنیا مانند اختلاف مرزها، اختلاف پول و اختلاف زبان همه حل شده، اما یک مشکل همچنان باقیست و آن مشکل اعتقادات مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین هیئت‌ها و مجالس عزاداری کشور در قم برگزار می‌شود و باید در کنار شور حسینی، شعور و معرفت حسینی پیدا کنیم چرا که شهدا برای برپایی دین و پرچم سید الشهدا رفتند.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان «همراهی» و «سروری» از شهدای قیام 19 دی سال 56 قم، شهدای آتش‌نشان، خانواده شهیدان (تقوی، کریمی، وکیلی، شهبازی و اسحاقی) شهدای روحانیت و حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.

مراسم یادواره مشق عشق از 19 شهریور آغاز شده و تا 26 شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار