کار آفرینان بسیج سازندگی ناحیه ثارالله مطرح کردند:
تولید کنندگان بسیجی با بر پایی غرفه ای در حاشیه جشن غدیرخم که به همت پایگاه مقاومت المهدی حوزه کوثر ناحیه ثارالله یزد برگزار شد توانستند محصولات اقتصاد مقاومتی خود را بدون واسطه به فروش برسانند.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۷۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جواد دهقانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله درگفتگو با خبرگزاری بسیج در مورد تولیدات اقتصاد مقاومتی گفت: اگر تولید کنندگان بتوانند محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده برسانند (از تولید به مصرف) هم برای خریدار بهتر است و هم  برای فروشنده.

وی افزود :تولید کنندگان بسیجی با بر پایی غرفه ای در حاشیه جشن غدیرخم که به همت پایگاه مقاومت المهدی حوزه کوثر برگزار شد توانستند محصولات اقتصاد مقاومتی خود را بدون واسطه به فروش رسانده و درآمد خوبی کسب کنند.

مسئول بسیج سازندگی تصریح کرد: ما باید برای تمام محصولات اقتصاد مقاومتی خود بازار فروش داشته باشیم که بتوانیم فعالیت و حوزه کاری خود را رونق وگسترش دهیم.

وی بیان داشت: ما می توانیم در کنار همین مراسمات مذهبی مثل جشنها و اعیاد تولیدات نمایشگاهی خود را برای مصرف کنندگان مهیا کنیم تا با این روش محصولات خود را بطور مستقیم و با قیمت مناسب تر به دست مشتریان برسانیم.

این مسئول همچنین اضافه کرد: بسیجیان کار آفرین می توانند در صورت نیاز تأییدیه وزارت بهداشت بر روی بسته بندی محصولات خود آنها را بدست مشتری برسانند.

جواد دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی ناحیه ثارالله اعلام می دارد، کارآفرینانی که نیاز دارند محصولات خود را در چنین غرفه هایی شامل حاشیه جشن ها ، مراسمات ، گردهمایی ها ، اماکن گردشگری و توریستی به فروش برسانند، کمک و مساعدت لازم راخواهد کرد.

ارسال نظرات