مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی:

راهیان نور ملجاء جوانان/ سیره شهدا مسیری برای سبک زندگی اسلامی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از یادمان شهید بروجردی در مناطق عملیاتی شمالغرب، راهیان نور را ملجائی برای جوانان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۸۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

منصوره کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه راهیان نور حرکت و جریان عظیمی بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: باید از این جریان عظیم برای معرفی سیره شهدا به جوانان استفاده کنیم.

وی سیره و زندگی شهدا را مهم ترین الگو برای معرفی سبک زندگی اسلامی برای مردم به خصوص جوانان عنوان و بیان کرد: امروز این فرهنگ غنی سنگر مهمی در مقابله با فرهنگ منحط غربیو هجمه فرهنگی دشمنان است.

کیانی توجه به ذائقه و علاقه جوانان را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهم خواند و اظهارداشت: اگر در کنار این مولفه ها ابتکار و خلاقیت آمیخته به هنر نیز وجود داشته باشد، اثرگذاری آن را بیشتر شاهد خواهیم بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از اینکه توانسته در این اردوها شرکت کند، اظهار امیدواری کرد حس و حال این مناطق را در زندگی و امور اداری خود به کار گیرد تا بتواند گامی در راه شهدا و ارزش ها بردارد.

 
ارسال نظرات