خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

ضرورت بصیرت‌افزایی در زمان کنونی از زمان پیامبر(ص) نیز بیشتر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مبلغان باید از فرصت‌های تبلیغی در راستای افزایش بصیریت جامعه استفاده کنند، گفت: ضرورت ایجاد بصیرت در زمان کنونی از زمان پیامبر(ص) نیز بیشتر است.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

ضرورت بصیرت‌افزایی در زمان کنونی از زمان پیامبر(ص) نیز بیشتر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در همدان با بیان اینکه جهان فعلی به جهان الکترونیک و جهان هوشمند تبدیل شده است، بیان داشت: مقام معظم رهبری در این فضای هوشمند با درایت و هوشمندی واقعی جهان اسلام را تدبیر می‌کنند و همین امر موجب اعتراف دشمن به اقتدار ایران و سعادت‌بخش بودن نظام اسلامی شده است.

وی از اولویت‌های تبلیغی را موضوع ولایت برشمرد و با بیان اینکه مبلغان باید از فرصت‌های تبلیغی در راستای افزایش بصیریت جامعه استفاده کنند، افزود: ضرورت ایجاد بصیرت در زمان کنونی از زمان پیامبر(ص) نیز بیشتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها؛ بصیرت افزایی با محوریت امام، ولایت و ولی زمان است، گفت: مبلغان باید به این امر توجه کنند.

وی در ادامه بااشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت تولید و اشتغال مطرح است و باید آن را به یک مطالبه عمومی و مردمی تبدیل و براساس مبانی قرآن و عترت آن را در جامعه مفهوم‌سازی کرد، گفت: گفتمان‌سازی از دیگر راه‌های نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه است که باید به عمل تبدیل شود.

دشتکی مسائل اجتماعی و سلامت اجتماعی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تبلیغی در ایام محرم و صفر برشمرد و گفت: دشمن برای مسائل اجتماعی کشور کیسه دوخته و از رهگذر آسیب‌های اجتماعی به دنبال تحقق اهداف خود است.

وی با بیان اینکه هدف امام حسین(ع) و قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود و مبلغان باید با هنرمندی خود این امر را به امور روزمره مردم تبدیل کنند، عنوان کرد: مبلغان باید امر به معروف و نهی از منکر را با محوریت سبک‌ زندگی اسلامی در جامعه نهادینه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مبلغان باید داشته‌های علمی خود را با استفاده از هنر مخاطب‌شناسی و جامعه‌شناسی در راستای  نهادینه کردن سلامت اجتماعی در اختیار  جامعه قرار دهند، گفت: پیام محرم باید به صورت عمومی به دشمن مخابره شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات