نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این ملی شدن یک مقدمه است، گفت: برای در اختیار گرفتن بازارهای جهانی در حوزه منبت باید تلاش کنیم چراکه ملایر سفیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه منبت برای صادرات خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

لزوم تلاش بیشتر برای در اختیار گرفتن بازارهای جهانی در حوزه منبتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در اختتامیه جشن ملی منبت ملایر بیان داشت: شهرستان ملایر برای رونق اشتغال و صادرات و تحول در حوزه مدیریت ظرفیت‌ها و موفقیت‌هایی دارد که تاکنون خوب از آنها استفاده نشده است .

وی افزود: در این ایام دو اتفاق مبارک افتاد یکی ثبت ملی مبل و منبت ملایر بود که شهرستان ملایر در تراز شهرهای ملی کشور قرار گرفت .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این ملی شدن یک مقدمه است، گفت: برای در اختیار گرفتن بازارهای جهانی در حوزه منبت باید تلاش کنیم چراکه ملایر سفیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه منبت برای صادرات خواهد بود که امیدواریم این تراز را به تراز جهانی برسانیم .

وی در بحث انگور ملایر اظهار داشت: کیفیت انگور ملایر این ظرفیت و قابلیت را دارد که جهانی شود و ملایر به عنوان شهر جهانی انگور ثبت شود.

آزادیخواه گفت: پرونده شهر جهانی امروز در فائو مراحل نهایی را می‌گذراند و به طور قطع دنبال خواهیم کرد تا ثبت جهانی را ازآن ملایر کنیم .

وی خاطرنشان کرد: این دو برند باعث می‌شود در حوزه فرآورده‌های باغی از قبیل شیره پزی، کشمش، سرکه و آبغوره و دیگر محصولات انگور نیز بتوانیم یک برند بشویم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات