به همت حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک؛

همایش "دفاع همچنان باقیست" در اراک برگزار می‌شود

به همت حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک همزمان با هفته دفاع مقدس همایش "دفاع همچنان باقیست" در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

پاسدارصابر حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از بخش‌های فرهنگ غنی و ناب اسلام، فرهنگ ایثار و شهادت است که شناخت صحیح و کافی درباره ابعاد گوناگون آن و اشاعه آن در سطح جامعه علاوه بر شرایط و فضای مناسب فردی و اجتماعی نیازمند شناسایی و رفع اصلی‌ترین موانع و عوامل بازدارنده در این ارتباط است.

وی افزود: فرهنگ متعالی ایثار و شهادت با اندیشه‌ها، الگوهای اخلاقی مُنبعث ازقرآن، روایات و احادیث نیاز به یک شرایط و فضای مناسبی دارد تا مورد تامل وشناخت صحیح تمامی اقشار مردم در سطوح مختلف جامعه قرارگیرد و با اقبال حداکثری روبروگردد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سپاه ناحیه اراک بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی و هماهنگی با برادر رزمنده حاج حسین شریعت‌مداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برای سخنرانی همایش "دفاع همچنان باقیست" را در روز سه شنبه ۲۸ شهریور در کانون امام علی(ع) شهر اراک ساعت 16:۳۰ برگزار می‌کند تا ان شاالله بتوانیم قدمی در راه شهدا برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار