خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رمز بقای جامعه ما بستگی به احیای امر به معروف و نهی از منکر دارد، اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا داشته باشیم باید این فریضه مهم را احیا کرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۲۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

رمز بقای جامعه در گرو احیای امر به معروف و نهی از منکربه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، همایش توجیهی شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان نهاوند گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی» با حضور رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مسئولین ادارات در سالن شهید باهنر شهرستان نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی» به فلسفه وجودی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: در هر شهرستان این ستاد به ریاست امام جمعه و جانشینی فرماندار و دبیری سپاه و عضویت ادارات تشکیل شده است.

سرهنگ کامران کریمی گفت: هدف اصلی این ستاد احیای معروفات متروکه و پرداختن به منکراتی است که در شهرستان رایج شده است و همه مصوبات آن در سطح شهرستان اجرایی هستند .

وی افزود: رمز بقای جامعه ما بستگی به احیای امر به معروف و نهی از منکر دارد، اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا داشته باشیم باید این فریضه مهم را احیا کرد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف از بعثت پیامبران الهی امر به معروف و نهی از منکر بوده است و همه پیامبران و ائمه الهی برای ترویج خوبی‌ها و از بین بردن زشتی‌ها و بدی‌ها آمدند .

وی اظهار داشت: کسی که آمر به معروف و ناهی از منکر است باید خود را ابتدا باور کند و سپس به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بپردازد و اگر به این باور نرسیم جامعه به به سمت نابودی کشیده خواهد شد .

کریمی خاطرنشان کرد: امر به معروف ونهی از منکر مراتب مختلف دارد که اگر شرایط مهیا بود باید مخفیانه و دلسوزانه که تاثیرپذیر نیز خواهد بود، انجام شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات