خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان:

ایجاد زیرساخت مناسب در 61 روستا گلستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: براساس طرح پیشرفت و آبادانی، محرومیت‌زدایی و ایجاد زیرساخت‌ها در ۶۱ روستای استان گلستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۳۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن ملک حسینی عصر امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار ذر استان اجرا می شود، اظهار کرد: کارگروه‌های مختلفی در ساختار این قرارگاه شکل گرفته است.

وی؛ تعالی انسان، محرومیت‌زدایی، کارآمد سازی نظام، استفاده حداکثری از ظرفیت ها را از جمله اهداف شکل‌گیری این قرارگاه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان یادآور شد: این قرارگاه به صورت مستقل از مجموعه سپاه شکل گرفته و 3 دهستان در استان گلستان در مرحله نخست با 61 روستا این طرح اجرا می‌شود.

ملک حسینی گفت: رعایت اصول اقتصاد مقاومتی، ارائه الگوی محله‌محور، سبک زندگی ایرانی، ترویج فرهنگ قرض الحسنه و مشارکت مردمی در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در قالب این طرح در بحث زیرساخت 3 مرحله در نظر گرفته شده و هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد زیرساخت و انجام پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: ایجاد پل، ساخت مسجد، بخش بهداشت و درمان،کانال‌های آبرسانی، سلامت، مباحث فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدام‌های اجرایی این پروژه است.

ملک حسینی تاکید کرد: در اجرایی شدن طرح پیشرفت و آبادانی در استان گلستان دستگاه‌های اجرایی هماهنگی خوبی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار