خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت: دفاع مقدس گنجی تمام نشدنی است و هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم ارزشمندی و ابعاد طلایی تر آن نمایان می شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۴۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ باقر رحمانی در اولین جلسه هماهنگی مراسمات هفته دفاع مقدس گمیشان با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز اگر می بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال دفاع مقدس و حضورشان در تمام صحنه های انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان بیان داشت:ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت شهید پرور ایران است

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: دفاع مقدس گنجی تمام نشدنی است و هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله میگیریم ارزشمندی و ابعاد طلایی تر آن نمایان می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در مورد فلسفه دفاع مقدس گفت: قبل از جنگ تحمیلی که دشمن علیه کشورما به راه انداخت دنیا به دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم می شد ولی با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و یاری خداوند و رشادت های جوانان انقلابی، کشورمان در برابر مستکبران ایستاد و دشمنان اسلام که سیلی محکمی خورده بودند و دستشان از منابع مالی و معنوی کشورمان کوتاه شده بود با جلو انداختن صدام جنگی همه جانبه بر علیه کشورمان  به راه انداختند و دوران دفاع مقدس شکل گرفت .

وی در ادامه افزود: ما در دفاع مقدس پیروز میدان بودیم و اتقلابمان را به دنیا صادر کردیم و بیداری های اسلامی که در سراسر دنیا شاهد آن هستیم از اثرات با برکت انقلاب ماست و به همین دلیل باید برنامه های دفاع مقدس بسیار با شکوه برگزار و به بیان رشادت رزمندگان پرداخته شود زیرا زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت شهید پرور ایران است.

رحمانی در ادامه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم الحرام گفت: با توجه به تقارن این دو واقعه مهم باید برنامه های فرهنگی متناسب و تاثیر گزار در هفته دفاع مقدس برگزار و فضا سازی مناسب توسط دهیاران و بخشداران در سطح شهر انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها