سرهنگ بنیادی گفت: در طول هفته دفاع مقدس 50 برنامه و مراسم مختلف در شهرستان نیر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر به مناسبت هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در گفتگویی به تشریح این برنامه ها پرداخت و بیان داشت: دفاع مقدس را از افتخارات بزرگ کشور ایران اسلامی است و جوانان با برگزاری مستمر برنامه های دفاع مقدس نباید بگذارند که این اصل را به فراموشی سپرده شود.
 
وی اظهار کرد : مردم با هر مذهب و قشر و سلیقه ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد و این برای مردم ایران یک عزت است.
 
فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
 
وی با بیان اینکه پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه رهبری‌های  داهیانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب اسلام شد، تصریح کرد: پس از امام نیز حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با همان نگاه عمیق امام(ره) این مکتب را جهانی کرده و بدین ترتیب انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان صادر شد و نتایج ظهور و بروز آن مشهود است.
 
سرهنگ دهقانی به تعدادی از برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت : دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و خانواده معزز شهدا عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا ، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدا اعم برنامه ها است که برگزار می شود.
 
وی از برگزاری مراسمات مختلف در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: درطول هفته دفاع مقدس 50 برنامه و مراسم مختلف در شهرستان نیر برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه نیر در ادامه به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و اضافه کرد: مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی در رشته های مختلف، تجمع حلقه های صالحین بسیجی، ایجاد نمایشگاه آثار و دستاوردهای دفاع مقدس، از دیگر برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در نیر است.
 
وی با اشاره به این مطلب که استقلال ، آزادی و امنیتی که داریم به برکت خون شهدا می باشد گفت: در طول هفته دفاع مقس همه ما وظیفه داریم در مراسمات و برنامه های این هفته حضور گسترده داشته باشیم و دینی را که توسط شهدا برگردن داریم ادا کنیم.

 

منبع:نیریمیز

ارسال نظرات