انتظاری گفت: مدارس شهرستان نیر مهر امسال میزبان بیش از 3220 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۶۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا انتظاری مدیرآموزش و پرورش نیر پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیر اظهار کرد: با تلاش کادر آموزش و پرورش شهرستان نیر در آستانه بازگشایی مدارس تمامی مدارس آماده استقبال از دانش‌آموزان هستند.

 

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان شهرستان نیز، گفت: در شهرستان نیر 3 هزار و 220 نفر دانش آموز وجود دارد که در رشته‌های مختلف درسی به تحصیل مشغول اند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با اشاره به اجرای پروژه مهر گفت: 5 کمیته برای برگزاری پروژه مهر در شهرستان نیر فعال هستند که مراسم بازگشایی مدارس و دیگر موارد به نحو احسن انجام گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر به احداث کارگاه هنرستان بهار، مدرسه روستای بوسجین و کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای گللی اشاره کرد و افزود: عملیات اجرائی کارگاه هنرستان بهار با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به اتمام رسیده و از آغاز سالتحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش خواهد شد، همچنین مدرسه رؤسای بوسجین که توسط بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان درحال احداث است، طی چند ماه آینده به اتمام رسیده و تحویل داده خواهد شد.

 

وی در ادامه به احداث مدرسه سه کلاسه روستای گللی هم اشاره کرد و افزود: مدرسه روستای گللی از توابع بخش کورائیم توسط خیر مدرسه ساز  این روستا احداث خواهد شد.

 

منبع:نیریمیز

ارسال نظرات