خبرهای داغ:
استاندار اصفهان گفت: نباید فراموش کنیم داشته‌های استان اصفهان در برابر نداشته‌هایمان بسیار بزرگ و عظیم هستند اما در برخی رسانه‌ها و برخی سخنران‌ها روی نداشته‌ها تاکید می‌کنند و آن قسمت عظیم داشته‌هایمان را فراموش کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۶۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رسول زرگرپور شامگاه شنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی فاز دوم خوابگاه متاهلین امام جواد(ع) دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: در استان اصفهان نداشته‌های زیادی مانند آب، آلودگی هوا، تعطیلی کارخانه‌ها و آسیب های اجتماعی داریم که می‌توان زمان‌های بسیاری را درباره آن‌ها سخنرانی کرد.

وی افزود: نباید فراموش کنیم داشته‌هایمان در برابر نداشته‌هایمان بسیار بزرگ و عظیم هستند اما در برخی رسانه‌ها و برخی سخنران‌ها روی نداشته‌ها تاکید می‌کنند و آن قسمت عظیم داشته‌هایمان را فراموش کرده‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه خیرین یکی از داشته‌های ارزشمند این خطه است که در کشور نمونه هستند، تاکید کرد: بیش از 600 خیریه فعال بزرگ ثبت شده و دارای مجوز در استان اصفهان داریم که یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات این خطه است.

وی با اشاره به اینکه 550 مسجد در نقاط محروم کشور تا کنون توسط خیران استان اصفهان ساخته شده است، بیان کرد: این یک داشته و توانمندی بسیار عظیمی است و بسیاری از وظایف دولت را خودجوش و مردمی انجام می‌دهد.

استاندار اصفهان ادامه داد: جامعه دانشگاهی از دیگر ظرفیت‌های این استان است و در اصفهان 330 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و شش دانشگاه استان در دنیا شهرت دارند و بیش از 150 مرکز آموزش عالی به صورت غیر انتفاعی وجود دارد، همچنین 8 هزار دانشجو در مقطع دکتری در استان اصفهان کسب علم دارند که این ظرفیت در دیگر استان‌های کشور وجود ندارد.

زرگرپور با اعلام اینکه نخستین منطقه ویژه علمی تحقیقاتی کشور در استان در حال افتتاح است، اضافه کرد: استان اصفهان از لحاظ  آسیب‌های اجتماعی از متوسط کشور هم پایین‌تر بوده و برای مثال در اعتیاد رتبه 18، طلاق رتبه 19 و حاشیه نشینی جایگاه 6 را دارا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه با افتتاح مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی یک بند زندان  بسته می‌شود. خاطر نشان کرد: برازنده مردم اصفهان این است که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

به گزارش بسیج ،آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی فاز دوم خوابگاه متاهلین امام جواد(ع) دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور مسؤولان و خیران استان شامگاه شنبه در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع در 5 بلوک با مجموع 120 واحد مسکونی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها