تاریخ شناس و تحلیگر جریان شناسی های تاریخی:
دکتر قنبری همدانی در مراسم یادیاران پایگاه محمدرسول الله(ص) روستای قلعه نو خرقان شاهرود گفت: خط ولایت و امامت عمود خیمه اسلام است و دشمنان در طول عمر 1400 ساله اسلام تمام تلاش خود را برای انداختن این عمود به کار بسته اند و تاکنون توانسته و نخواهند توانست این عمود را کج کنند.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۷۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حشمت الله قنبری همدانی در گردهمایی بسیجیان پایگاه محمدرسول الله (ص) قلعه نو خرقان تحت عنوان (یادیاران) که در محل پایگاه بسیج روستای قلعه نو خرقان بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام راحل با بیان اینکه تاریخ اسلام با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده اظهار کرد: با تمام این فراز و نشیب‌ها اسلام همچنان باقی و جاری است و دشمنان این دین مقدس نتوانسته اند در حرکت آن خللی ایجاد کنند.
وی افزود: تاریخ اسلام از بدو تشکیل با دشمنان داخلی فراوانی روبرو بوده که در ظاهر مسلمان بوده اند، اما در باطن دشمنان سرسخت این دین مبین بوده اند و این خط انحرافی و فکری از زمان پیامبر تا امروز ادامه یافته است.
قنبری همدانی خاطر نشان کرد: تلاش دشمنان داخلی اسلام بر این پایه بوده که این دین را از درون تهی کرده و از بین ببرند و تلاش مستمر این گروه برای محو اسلام از زمان پیامبر آغاز شده و در کربلا به اوج خود رسید و همچنان این خطر فکری ادامه دارد و امروز داعش و سلفی‌ها و تکفیری‌ها پرچم دار این خط فکری هستند.
وی تصریح کرد:، اما در این میان آنچه این اسلام ناب را حفظ کرده انسان‌های والا و آگاه و عاشق و وفادار ولایی بوده اند که ذوب در ولایت و امامت هستند و این خط فکری اسلام ناب را حفظ و حراست می‌کنند و در مقابل انحراف ایستاده اند.
تاریخ شناس و تحلیگر جریان شناسی‌های تاریخی اضافه کرد: تمام تلاش خط فکری نفاق این است که بتواند اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف و نابود کند و چیزی از این دین جهانی و آزادی خواه باقی نماند، اما با تاکید قرآن تمام این نقشه‌ها بی اثر خواهد بود.
وی با بیان این اینکه ولایت پذیری و ولایتمداری حافظ این دین و ارزش‌های ناب آن است گفت: این خط سرخ شهادت و خط سبز مهدوی که دشمنان بدان رسیده اند حافظ این مکتب و اسلام ناب است و آن‌ها نمی‌توانند در برابر این خط مقابله کنند.
قنبری با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان در نابودی خط ولایت و امامت است عنوان کرد: خط ولایت و امامت عمود خیمه اسلام است و دشمنان در طول عمر ۱۴۰۰ ساله اسلام تمام تلاش خود را برای انداختن این عمود به کار بسته اند و تاکنون توانسته و نخواهند توانست این عمود را کج کنند.
وی با بیان اینکه خون شهدا جامعه را بیدار می‌کند به شهید حججی اشاره کرد و افزود: شهید حججی انقلاب اسلامی و جهان غرق در مادیات را بیدار کرد و دوباره عاشورا را زنده کرد و نشان داد که سربازان حسین (ع) همچنان در میدان حضور دارند و شمر و یزید زمانه نیز هستند و نباید این جریان فراموش شود.

دشمنان اسلام در طول تاریخ تلاش بر محو ولایت داشته اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها