به منظور تجلیل از خادمان راهیان نور دانش آموزی؛

همایش تجلی اخلاص در شهرکرد برگزار شد

همایش تجلی اخلاص و تجلیل از خادمان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۸۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه هفته دفاع مقدس و آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی، همایش تجلی اخلاص در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از خادمان راهیان نور دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در سال 95 تجلیل شد.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  در حاشیه این همایش گفت: همایش تجلی اخلاص به منظور تقدیر و تجلیل از زحمات خادمان راهیان نور دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در سال 95 برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی افزود: اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی با موفقیت در سال 95 برگزار شد و بیش از 15هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری موفق به بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب، جنوب غرب، غرب و شمالغرب کشور شدند.

جمشیدی یادآور شد: در بخش اعزام راهیان نور دانشجویی موفق به اجرای سقف ابلاغی اعزام ها در حد 100درصد شدیم و در بخش اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز عملکرد بسیار خوب 36/96درصدی داشتیم.

وی، در تشریح گزارش عملکرد قرارگاه راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری در بخش عمومی نیز گفت: در بحث اعزام راهیان نور عمومی، بسیار بیشتر از حجم ابلاغی و عملکرد 162درصدی را در استان چهارمحال و بختیاری شاهد بودیم.

سخنرانی سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و ارائه گزارش از سوی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  از دیگر بخش های این همایش بود.

گفتنی است: در این مراسم مادر شهید آیت الله اسماعیل زاده به بیان خاطره از فرزند شهیدش پرداخت و در پایان با تجلیل از این مادر شهید، خادمان راهیان نور دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر شدند.

لینک گزارش تصویری:

http://basijnews.ir/fa/news/8918812

ارسال نظرات