مسابقه«فرمانده» امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام هفته دفاع مقدس از روی آنتن رادیوایران خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۰۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، مسابقه«فرمانده» از جمعه 31 شهریور همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس و مصادف با اولین روز ماه شور و شهادت(محرم) با نگاهی به رشادتها در سال های دفاع مقدس و یادی از شهدای مدافع حرم آغاز خواهد شد.
در این سری از مسابقه فرمانده موقعیت‌های جنگی برای رسته‌ها و گروه‌های مختلف حاضر در سال های دفاع مقدس در پنج برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
موقعیت‌های رسانه‌ای، موقعیت‌های پزشکی، موقعیت‌های پدافندی و موقعیت‌های جهاد سازندگی از موضوعات مطرح شده در این برنامه خواهد بود. همچنین یکی از برنامه‌ها به موقعیت‌های مدافعان حرم اختصاص خواهد یافت.
رضا شعبانی مدیر مرکز مستند حقیقت و از برنامه سازان دفاع مقدس، امیر فراوان مشاور ارشد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش و سردار اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه برخی از مهمانان و داوران این سری مسابقه فرمانده خواهند بود.

"مسابقه فرمانده"هر سال هفته دفاع مقدس و هفته بسیج به منظور یادآوری حماسه‌ها و خلاقیت‌های سال‌های دفاع مقدس و بررسی خلاقیت‌های جوانان عصر حاضر با حضور پیشکسوتان سالهای دفاع مقدس و جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف تولید می‌شود.
این برنامه به همت گروه فرهنگ و دفاع مقدس رادیو ایران به تهیه کنندگی کیاناز کاوه، نویسندگی اعظم بهروز، گویندگی علیرضا تابان و هماهنگی متین فیروزی روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظرات