قاسم انوشا: همایش اقتصاد مقاومتی با استفاده از کالای ایرانی، همایش نهضت روشنگری و انقلابی‌گری و کارگاه مهارت‌های زندگی سبک اسلامی در سوادکوه‌شمالی برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۲۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم انوشا در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع‌ مقدس در جلسه کمیته فرهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، همایش مشترک ائمه‌جماعات، فرماندهان پایگاه‌ها و هیأت‌ امنای مساجد و حسینیه‌ها را بخشی از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه‌شمالی عنوان کرد و گفت: همایش شیر‌خو ارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم و مصادف با هفته دفاع‌مقدس در سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اجرای حماسی رژه بسیجیان خبر داد و افزود: همایش اقتصاد مقاومتی با استفاده از کالای ایرانی، همایش نهضت روشنگری و انقلابی‌گری و کارگاه مهارت‌های زندگی سبک اسلامی در سوادکوه‌شمالی برگزاری می‌شود.

مسئول فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه‌شمالی به برگزاری چهار یادواره شهدای شهرستان سوادکوه‌شمالی در هفته دفاع‌مقدس خبر داد و با اشاره به برگزاری همایش گرد‌همایی پیشکسوتان جهاد و شهادت، خاطر‌نشان‌کرد: سومین دوره مسابقه تیر‌اندازی با سلاح شکاری که در سال گذشته با هزار و 500 نفر برگزار شد نیز از برنامه‌های محوری ما است.

انوشا از برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده شهدای حرم استان خبر داد و گفت: دیدار با سه خانواده از شهدای مدافع حرم نیز از برنامه‌های دیگر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه‌شمالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها