خبرهای داغ:
مسئول پیشگیری بهزیستی استان فارس:

۵۰۰ مرکز اجتماع‌محور برای پیشگیری از اعتیاد در ۵۰۰ محله استان فارس برپا می‌شود

مسئول پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان فارس از برپایی ۵۰۰ مرکز اجتماع محور در ۵۰۰ محله استان فارس خبر داد و گفت: در تمامی محلات آسیب‌خیز استان فارس برنامه پیشگیری اجتماع محور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

 قدرت محکم   با بیان اینکه  هم اکنون در استان فارس 104 مرکز اقامتی میان مدت و 6 مرکز درمانی طولانی مدت ترک اعتیاد وجود دارد اظهار داشت: رویکرد مراکز اقامتی میان مدت رویکردی, بدون دارو است و تاثیر زیادی نسبت به مراکز سرپایی درمانی ترک اعتیاد داشته است.

وی گفت: در مراکز طولانی مدت که دوره آن 6 ماه است بیمار بعد از سم‌زدایی به این مراکز منتقل می‌شوند و شیوه سازگار شدن پس از درمان را به بیماران آموزش می‌دهند و اکنون بهزیستی استان در حال گسترش این شیوه درمانی است.

 مسئول پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان فارس با اشاره به اجرای برنامه‌های CB پیشگیری اجتماع محور در استان بیان کرد: CB یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که سازمان بهزیستی استان فارس در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

محکم افزود: در این راستا  مردم می‌توانند به صورت خودجوش در محلات, مدارس و محیط‌های کاری راه‌کارهای پیشگیری از اعتیاد را برنامه‌ریزی, بررسی و پایش کنند.

این مسئول از  برپایی 500 مرکز اجتماع محور در 500 محله استان فارس خبر داد و گفت: در تمامی محلات آسیب‌خیز استان فارس برنامه پیشگیری اجتماع محور اجرا می‌شود.

مسئول پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان فارس بیان کرد: برای نخستین‌بار سازمان بهزیستی استان  فارس در شهرستان جهرم کارگاه آموزشی CB با حضور چند نفر از رابطین پیشگیری بهزیستی 30 شهرستان استان فارس برگزار کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار