خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز:

خدمات مشاوره سیار در محلات حاشیه‌نشین شیراز ارائه می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از ارائه خدمات مشاوره سیار در محلات حاشیه‌نشین و آسیب‌خیز شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

 احمد همتی از آغاز ارائه خدمات مشاوره سیار در محلات حاشیه‌نشین و آسیب‌خیز شهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: این خدمات در امتداد فعالیت‌های مشاوره‌ای مراکز مشاوره و صیانت از خانواده در چهار نقطه شهر شیراز و همچنین خدمات مشاوره در فرهنگسراها و خانه‌های محلات ارائه می‌شود. 

وی با بیان اینکه روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف توسط مشاوران متخصص و مجرب به مردم ساکن در نقاط کمتر برخوردار شیراز ارائه می‌شود، بیان کرد: برای ارائه این خدمت تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در حواشی شهر مناطق آسیب خیزی وجود دارد که ممکن است دسترسی اهالی این مناطق و ساکنان آن به خدمات مشاوره‌ای، آسان نباشد به منظور دسترسی آسان این اهالی یک سرویس خدمات مشاوره‌ای سیار رایگان در نظر گرفته شده که یک روز در هفته خدمات مشاوره‌ای را ارائه می‌دهد.

همتی تصریح کرد: با توجه به نیاز ویژه به خدمات مشاوره در محلات کمتر برخوردار، این آمادگی وجود دارد که در صورت مهیا شدن امکانات سخت‌افزاری مانند اتوبوس سلامت با ساختار ویژه به شکل تخصصی در زمان بیشتر و در بازه زمانی بیشتری این خدمات در شیراز ارائه شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: اگر در روند ارائه مشاوره به هر یک از مراجعان نیاز به زمان بیشتر و جلسات بیشتر مشاوره وجود داشته باشد برای ارائه راهکارها و مشاوره بهتر برای حل مشکلات، افراد به مراکز مشاوره سازمان ارجاع می شوند تا با مشاوره بیشتر نتایج بهتری حاصل شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده افراد ساکن در مناطق محروم و کمتر برخوردار از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند، عنوان کرد: خدمات مشاوره سیار به صورت رایگان و در مراکز مشاوره با تسهیلات ویژه ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری معاونت اجرایی شهرداری شیراز برای اجرای این طرح، افزود: طرح مشاوره سیار توسط اداره سلامت خانواده معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها