بعد از كوشش فراوان جهادگران گروه امير المومنين عليه السلام البرز ؛
بعد از كوشش فراوان جهادگران گروه امير المومنين عليه السلام البرز و مسئولين دلسوزشهر بزمان(استان سیستان و بلوچستان)، مدرسه شهيد مدافع حرم محسن كمالي دهقان در سیستان و بلوچستان به افتتاح رسید.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۴۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  بعد از كوشش فراوان جهادگران گروه امير المومنين عليه السلام البرز و مسئولين دلسوزشهر بزمان(استان سیستان و بلوچستان)، مدرسه شهيد مدافع حرم محسن كمالي دهقان در سیستان و بلوچستان به افتتاح رسید.

ثمره چند ماه تلاش گروه جهادی امیرالمومنین (ع) کرج که از مسجد جامع رجایی شهر فعالیت خود را آغاز کردند، روز پنجشنبه (23 شهریور) با افتتاح مدرسه امیرالمومنین در روستای بزمان در سیستان و بلوچستان به بار نشست.

مدرسه امیرالمومنین (ع) با سه کلاس درس برای سال جدید تحصیلی میزبان دانش آموزان این منطقه محروم از کشورمان است که به همت اراده و سعی جهادگران بسیج سازندگی ساخته شد.

جمع صمیمی و عاشق بسیجیان جهاد سازندگی استان البرز با عنوان گروه جهادی امیرالمومنین (ع) مسافت ها دورتر از خانه و زندگی خویش تمامیت عملی را به صحنه ظهور نشاندند که اوج ایمان و هم نوع دوستی است.

خانواده شهید محسن کمالی، شهید مدافع شاخص کرج در آئین افتتاح این مدرسه حضور پیدا کردند و انتظار می رود دانش آموزان این منطقه در راه کسب دانش و ایمان هم چون این شهید والا مقام تلاش کنند.

ارسال نظرات