خبرهای داغ:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: فیلم "دریاچه ماهی" یکی از انتخاب‌ها برای اکران در هفته دفاع مقدس است که در صورت نهایی شدن این انتخاب در سینماهای شیراز اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۵۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

رسول شهابیان  از تماشای نیم بهای فیلم‌های سینمایی تا پایان هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: مردم شیراز می‌توانند در این مدت زمانی به صورت نیم بها در تمامی سینماهای شیراز به تماشای فیلم بنشینند. 

وی با بیان اینکه تغییر محسوسی در برنامه سینماها رخ نمی‌دهد، گفت: فیلم "دریاچه ماهی" یکی از انتخاب‌ها برای اکران در هفته دفاع مقدس است که در صورت نهایی شدن این انتخاب در سینماهای شیراز اکران می‌شود. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس خاطرنشان کرد: این فیلم روایتی تازه و متفاوت از تنهایی‌ها، عاشقانه‌ها و گذران زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس، جانبازان و بازماندگان آن‌ها و نخستین ساخته مریم دوستی است. 

شهابیان با بیان اینکه فیلم‌های من و شارمین، نهنگ عنبر، ساعت 5 عصر، نگار و سارا و آیدا در حال حاضر بر پرده سینماهای شیراز اکران می‌شود، افزود: سینما سعدی و فلسطین فیلم سینمایی "من و شارمین" را اکران می‌کنند. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس بیان کرد: سینما ایران فیلم سینمایی نگار را اکران می‌کند و در سینما پیام فیلم سارا و آیدا اکران می‌شود.

وی درباره اکران فیلم نهنگ عنبر و ساعت 5 عصر عنوان کرد: این 2 فیلم در سینما شیراز اکران می‌شود به این ترتیب که نهنگ عنبر در ساعت 15 و 17 و ساعت 5 عصر در ساعت 19 و 21 اکران می‌شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها