خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: اگر بعد از رحلت پیامبر(ص) در رکاب ولایت ابوذر غفاری‌ها رشادت کردند امروز نیز محسن حججی‌ها جان خویش را نثار راه امامت و ولایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس حاجی‌پور در همایش مداحان و هیئت امناهای شمال غرب شیراز اظهار داشت: مسئله امامت و ولایت در تاریخ اسلام یک مسئله مهم و ناگسستنی است.

وی در این مراسم بیان کرد: اکثریت راویان و مفسران اهل سنت اتفاق نظر دارند که حادثه بزرگ غدیر خم در حجهالوداع پیامبر اکرم(ص) انجام و حضرت علی (ع) توسط پیامبر(ص) به جانشینی معرفی شد.

حاجی‌پور سپس به مظلومیت و حقانیت مولا علی(ع)اشاره کرد و افزود: بنا به حدیث امام جعفر صادق (ع) بعد از واقعه غدیر و بیعت با حضرت علی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) تنها 3 تا 5نفر در رکاب مولا علی(ع)ایستادگی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز خاطرنشان کرد: امروز در یک واقعه حساس تاریخ هستیم در منطقه‌ای که دشمن تلاش‌های زیادی برای نابودی دین اسلام انجام داده ولی استکبار باید بداند اگر آن روز در رکاب ولایت ابوذر غفاری‌ها رشادت کردند امروز نیز محسن حججی‌ها جان خویش را نثار راه امامت و ولایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید وحدت، انسجام، اتحاد و یکدلی را در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی داشته باشیم و در زیر پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تلاش مضاعف کنیم تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

حاجی‌پور بیان کرد: در راستای کارهای فرهنگی باید پا روی اغراض نفسانی و شخصی خود بگذاریم و همه را به نوعی در دستگاه امام حسین(ع) شریک کنیم و در راستای کلمه لا اله الا الله گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها