خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: بوروکراسی اداری، بی توجهی و عدم استقبال سرمایه گذار موجب رکود ظرفیت‌های بزرگ در شهرستان سنقر و کلیایی شده است.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۸۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت: سنقر با وجود داشتن ظرفیت‌های فراوان، اما شاهد پدیده مهاجرت هستیم، مهاجرت به حاشیه کلان شهرها از مشکلاتی است که باید برای رفع آن چاره اندیشی شود.

 

وی کشاورزی، دامپروری، فرش، گردشگری را از ظرفیت‌های مناسب سنقر و کلیایی دانست و گفت : بوروکراسی اداری، بی توجهی و عدم استقبال سرمایه گذار موجب رکود این ظرفیت‌ها شده است.

 

حجت الاسلام حسینی کیا بیان کرد: راه ارتباطی  محور توسعه است اما این شهرستان هنوز هم ۱۴۰ کیلومتر راه خاکی روستایی دارد.

 

وی فعال نبودن تمام ظرفیت شهرک صنعتی، آنتن دهی نامناسب و اینترنت ضعیف، اجرای طرح هادی در ۵۱ روستا از مجموع ۲۱۲ روستا، مشکلات آب شرب روستاها و کمبود متخصص و پزشک را از مهم‌ترین مشکلات سنقر برشمرد و چاره اندیشی برای رفع آنها را ضروری دانست.

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی اولویت تکمیل تصفیه خانه آب شرب سنقر، توجه به تکمیل فاضلاب، تشکیل کارگروه برای سرعت بخشیدن به استفاده از ظرفیت سدها و توجه به زیرساخت های شهرهای سنقر و سطر را مورد تاکید قرار داد.

 

امام جمعه سنقرو کلیایی اهل بیت عصمت و طهارت را به عنوان الگوی ما در جامعه اسلامی دانست و با استناد به آیات و روایات الهی گفت: همه چیز نزد خداوند روشن است و ما مسئولان باید حواسمان باشد که دین یعنی حساب و کتاب و باید نسبت به اعمالمان پاسخ دهیم.

ارسال نظرات