افزایش عمر شهرکهای صنعتی با رعایت فن و تخصص

رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران از برنامه و تلاش و لزوم جدیت بیشتر کمیته پایش شرکت شهرک‌ها برای تعیین تکلیف واحدهای راکد خبر داد و از مدیران شرکت شهرک‌ها درخواست کرد: من بعد فنی‌تر و تخصصی‌تر به امور زیربنایی و زیرساختی بپردازند تا عمر زیرساخت‌های شهرک‌ها بیشتر شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۸۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید مجتبی رضوی در نشست هم اندیشی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی و خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: برخی مشکلات بخش تولید عمومی و کلی بوده و تعدادی مختص شهرک‌های خاص است.

وی افزود: باید تلاش کنیم به هردو قسم مشکلات بپردازیم و راهکارهای رفع آنها را بیابیم.

رضوی، عدم تغییر ملموس رتبه ایران در حوزه فضای کسب و کار را نشانه عدم تغییر مناسب در سیاست‌ها و رویکردها در دو حوزه اصلی که در بالا بردن رتبه کشور بسیار موثر هستند دانست و افزود: این دو عامل مهم، در دوازده شاخص تعیین کننده رتبه کسب و کار در کشورها که موجب بالا رفتن و بد شدن رتبه ما می‌شود بسیار تاثیر گذار است.

وی مشکل فروش داخلی و خارجی را جزو، معضلات عمومی کارخانجات در دوره فعلی رکود برشمرد و گفت: در بحث تحریک تقاضا در همه جای دنیا مکانیسم‌های شناخته شده ای اعمال می‌شود که بیشتر بحث افزایش توان خرید مردم و تسهیل امر صادرات مدنظر قرار می‌گیرد که در این باره توجه به تولیدات رقابت پذیر، تعامل مثبت با دنیا و سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران، مشکل سند زمین‌های شهرک‌های صنعتی، پارادوکس قانونی بین شرکت‌های خدماتی و شرکت شهرک‌ها و معضل واحدهای راکد مستقر در شهرک‌ها را نیز مورد اشاره قرار داد.

وی از برنامه و تلاش و لزوم جدیت بیشتر کمیته پایش شرکت شهرک‌ها برای تعیین تکلیف واحدهای راکد خبر داد و از مدیران شرکت شهرک‌ها درخواست کرد: منبعد فنی‌تر و تخصصی‌تر به امور زیربنایی و زیرساختی بپردازند تا عمر زیرساخت‌های شهرک‌ها بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها