مصطفی برزگر
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان ایلام کنترل جمعیت را از اولویت‌های پلیس برای اربعین امسال عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۸۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست ستاد اربعین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: طرح جامع امنیتی انتظامی و ترافیکی اربعین طراحی و تدوین شده و برای اجرا در اختیار رده‌های مختلف نیروی انتظامی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال علاوه بر حضور نیروهای کمکی و پشتیبان از ناجا و استان‌های معین کار رصد و کنترل جمعیت با استفاده از دوربین‌های مختلف انجام می‌شود گفت: استقرار سامانه پایش تصویری در پایانه مرزی مهران و تقویت گیت های ورود و خروج از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اربعین امسال خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها نظامی و امنیتی لایه‌های امنیتی ویژه‌ای از ابتدای ورود زائران به استان تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه امنیت و ساماندهی پارکینگ‌ها را از دیگر برنامه‌های ناجا در اربعین امسال در مهران عنوان کرد و گفت: از گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی ، یگان ویژه و سایر رده‌های انتظامی در ورودی و خروجی پارکینگ ها برای امنیت پارکینگ ها استفاده خواهیم کرد.

یاری به برنامه ترافیکی پلیس برای اربعین امسال اشاره کرد و افزود :امسال بیش از ده‌ها گشت خودرویی و پیاده در مسیر تردد زائران اربعین مستقر خواهند شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در انجام عملیات های راهسازی محور ایلام  - مهران و ملکشاهی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل پروژه‌های عمرانی وضعیت زیرساخت‌ها در استان ایلام برای ارائه خدمات مضاعف به زائران بهتر از سال‌های گذشته باشد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور فرماندهان مسئولان انتظامی و مرزبانی استان و شهرستانهای تابعه برگزار شد سرهنگ جلال میرزابیگی با حکم سردار اشتری  به عنوان‌ معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی شد.

 

 

 

ارسال نظرات