خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری قزوین گفت: اقدامات ستاد ساماندهی تسهیلات محرم و ستاد مهر در شان شهروندان و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۱۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی صفری روز یکشنبه در نشست هماهنگی برای برنامه‌های ستاد ساماندهی تسهیلات محرم و ستاد بازگشایی مدارس که با حضور معاونان، مدیران مناطق، مدیران عامل و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد اظهار کرد: باید تلاش شود تا مدیریت شهری قزوین بتواند در ایام محرم و روز بازگشایی مدارس آبرومندانه به شهروندان خدمات ارائه کند.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات مسوولان و کارکنان شهرداری قزوین در برگزاری آئین‌های روز قزوین، عید غدیر و قربان گفت: شهرداری قزوین توانست با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به شهروندان در این ایام خدمات مطلوبی ارائه کند.
این مقام مسوول بیان کرد: در ایام محرم باید تلاش شود به موضوعات بهداشت و سلامت شهروندان و نظافت شهر توجه ویژه شود و نگرانی در این زمینه نداشته باشیم.
صفری اظهار کرد: باید در زمینه استقرار سطل زباله‌ها در مسیرهای پر ازدحام در ایام محرم برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا شهروندان به مشکلی برخورد نکنند.
سرپرست شهرداری قزوین بیان کرد: با برنامه ریزی‌های که صورت گرفته است امیدواریم ارائه خدمات از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و معاونت ترافیک مطلوب و رضایت بخش باشد.
وی با تاکید بر آماده سازی شهر در ایام محرم و سیاه پوش کردن شهر گفت: باید به گونه‌ای شهر قزوین برای ایام محرم فضاسازی شود که شکوه محرم نمایان شود.
صفری با تاکید بر همکاری و همراهی همه مسوولان و کارکنان در ارائه خدمات مطلوب در ایام محرم و بازگشایی مدارس گفت: توجه ویژه به وضعیت آسفالت اطراف محله دباغان و امام زاده حسین(ع) شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها