معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

آموزش و پرورش و بسیج برای انجام فعالیت‌های مشترک تعامل دارند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: آموزش و پرورش و بسیج برای انجام فعالیت‌های مشترک تعاملی منطقی و مثبت دارند.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۴۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ علی حسین پازداردر جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بر تعامل و همکاری بین بسیج و آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت:آموزش و پرورش و بسیج برای انجام فعالیت‌های مشترک تعاملی منطقی و مثبت دارند.
 

وی هدف غایی این دو نهاد را تربیت و پرورش نسل آینده ساز عنوان کرد وافزود: در حوزه فرهنگ باید تلاش شود تا کار عمیق و اقناعی صورت گیرد و اثرات آن به گونه‌ای باشد که در وجود متربیان نهادینه شود.
 
تعامل آموزش و پرورش و بسیج برای انجام فعالیت‌های مشترک
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به ویژه برنامه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:: به مناسبت هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات کربلای با هدف ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، و به تصویر کشیدن رزم رزمندگان دلیر لرستان در شهرستان خرم آباد انجام می‌شود

سرهنگ پازدارتاکید کرد: نمایش رزمی فرهنگی عاشوراییان و بازسازی عملیات کربلای چهار از ۲۳ تا ۲۹ شهریورماه به مدت هفت شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در محل رزمایش واقع در پل آیت‌الله کمالوند، ۶۰ متری بلوار شهید شفیع پور، ابتدای مسکن مهر رو به روی کوی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.



وی با اشاره به نقش محوری مسجد در اسلام خاطر نشان کرد: نقش مسجد در فعالیت‌های مذهبی و انقلابی تا حدودی مغفول مانده است و ضرورت دارد تا آسیب شناسی لازم در این حوزه انجام شود.

در ادامه سرهنگ حسینی مسئول بسیج دانش آموزی هدف از تشکیل جلسه را تشریح برنامه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد برشمرد و گفت:: کیفیت بخشی به حضور روحانیون به مدارس و پیوند بین مساجد و مدارس از جمله اهدافی است که بسیج دانش آموزی در راستای آن حرکت می‌کند.


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان هم به برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و تصریح کرد: توانمندسازی مدیران برای مقابله با جنگ نرم دشمن، نشست‌های اخلاقی کانون‌های فرهنگیان، همایش حجاب و عفاف، بازدید از مراکز علمی ریال صنعتی و تحقیقاتی و کارگاه‌های آموزشی فرهنگ صحیح استفاده از فضا‌های مجازی از جله برنامه‌هایی است که در سازمان بسیج فرهنگیان دنبال می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم به ارتباط منطقی و سازنده سپاه و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نگاه به توسعه کمی برنامه‌ها با توجه به تعمیق برنامه‌ها و کیفیت بخشی به آن‌ها از جمله راهبرد‌های آموزش و پرورش است.


محسن یوسفوند افزود: آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد تا برنامه‌های مشترک را با قاطعیت پیش برد.
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات