ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مشگین شهر افزایش می بابد

بیش از 30 تخت بیمارستانی به ظرفیت موجود بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)مشگین شهر افزوده می شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۶۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد در بازدید ازبیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مشگین شهر ازافزایش بیش از  30تخت بیمارستانی درمحل اورژانس قدیم این بیمارستان خبرداد.

 

وی با بیان دغدغه‌های مردم و رضایت حداکثری از اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: با افزایش حجم مراجعه به اورژانس و افزایش تقاضا برای خدمات، ارتقاء تخت‌های بیمارستانی این شهرستان امری ضروری است. 

 

 وی خاطرنشان کرد : با پی گیری های نماینده مردم مشگین شهر امیدواریم بتوانیم به تعداد تختهای بیمارستانی مشگین شهر 100 تخت دیگر اضافه کنیم. 

در ادامه فرماندار مشگین شهر ثبت نام اینترنتی کلینیک تخصصی بیمارستان واستفاده از فناوریهای ارتباطاتی را اقدامی مهم در راستای تکریم ارباب رجوع و بیماران بیان و گفت: امروزه استفاده از نرم افزارها و سیستم‌های نوظهور در جلب رضایت مراجعین در سازمان و مراکزخدماتی ازاهمیت بالایی در در تسریع خدمات به مردم دارد. 

 

گفتنی است رحیمی زاد از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید، هم اکنون 45 پزشک متخصص در بیمارستان ولی عصر مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند که در آینده نزدیک با افزایش تختهای بیمارستانی پرسنل این بیمارستان نیز افزایش خواهد یافت.

 

منبع:ایسنا

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار