رئیس هیأت ورزش‌های کارگری اردبیل:

اردبیل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور شد

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان اردبیل گفت: تیم کشتی فرنگی اردبیل در رقابت‌های کشتی فرنگی کارگران کشور توانست مقام قهرمانی را کسب کند.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۸۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی مهری در گفت‌وگویی خبرنگاران با اشاره به پایان رقابت‌های قهرمان کشوری کشتی فرنگی کارگران و نتایج کسب‌شده اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی اردبیل در رقابت‌های کشتی فرنگی کارگران کشور با شرکت 21 استان از سراسر کشور توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی کارگران کشور که طی روزهای 22 تا 23 شهریورماه در سالن ورزشی کارگران استان اردبیل برگزار شد که هفت مدال رنگارنگ حاصل تلاش کشتی گیران اردبیلی از مسابقات قهرمان کشوری بود.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان اردبیل ادامه داد: تیم کشتی فرنگی خوزستان که از قطب‌های این رشته ورزشی در ایران به حساب می‌آید در مقابل تیم کشتی اردبیل تن به شکست داد و به مقام نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی کشوری کارگران بسنده کرد.

مهری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره کناره‌گیری تیم کشتی فرنگی تهران از مسابقات قهرمان کشوری کارگران در اردبیل، گفت: تیم کشتی فرنگی تهران به علت بی‌نظمی در رقابت‌های کشوری کارگران از سوی سرپرست فنی مسابقات از دوره رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کارگران در 2019 به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد و تیم قهرمان کشوری کارگران جواز شرکت در این رقابت را کسب می‌کند.

 

منبع:فارس

 

ارسال نظرات