فرمانده سپاه استان تهران:
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: امروز هرچه از پیروزی انقلاب فاصله می‌گیریم، مکر دشمنان پیچیده‌تر می‌شود و نیاز است تا دقت بیشتری به‌خصوص در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۸۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار علی نصیری عصر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند اظهار کرد: کسانی که در مجموعه سپاه مسؤولیتی را قبول می‌کنند، خود را مکلف می‌دانند که در انجام وظایف الهی تا پای جان تلاش کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: تلاش برای هم‌دلی در راستای انجام مأموریت‌ها برای ما بسیار ارزشمند است و در دوران تصدی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دماوند این موضوع در شهرستان دماوند صورت گرفت؛ با توجه به وظیفه‌ای که سپاه در پاسداری از انقلاب دارد، قطعاً همین موضوع انتظار می‌رود.

نصیری ادامه داد: سپاه مولود انقلاب بوده و خودش را با انقلاب پیدا کرده است و اعتقاد داریم مجموعه سپاه در تمام عرصه‌ها وظیفه پاسداری از انقلاب را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: امروز هر چه از پیروزی انقلاب فاصله می‌گیریم، مکر دشمنان پیچیده می‌شود و نیاز است تا دقت بیشتری به‌خصوص در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی صورت گیرد؛ فعالیت‌های فرهنگی برابر تهاجم فرهنگی مجاهدت زیادی می‌طلبد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: در حوزه اقتصادی، آسیب‌های جدی وجود دارد که مقام معظم رهبری در این زمینه تأکیدهای بسیاری داشته‌اند و امسال را به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری کردند؛ در این حوزه، شهرستان دماوند می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

نصیری با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند قدمت زیادی دارد و به همین جهت، بسیاری از زیرساخت‌ها و امکانات در حوزه‌های مقاومت این شهرستان وجود نداشته است، افزود: در مدت چهار سال گذشته، بخش اعظمی از مشکلات برطرف شد و پایگاه‌های بسیج رونق گرفتند.

وی گفت: ارتباط بین سپاه و بسیج یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما بوده است؛ اگر وجود ما معنا پیدا می‌کند، به واسطه اتصال سپاه به بدنه بسیج است و تمام هنر ما این است که ارتباط قوی با بدنه بسیج داشته باشیم و در توسعه آن نقش ایفا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی بسیج باید به‌طور جدی دنبال شود، تصریح کرد: محافظه‌کاری در سپاه معنا ندارد و پاسداری واقعی از همه عرصه‌ها پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات