مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران از برگزاری اولین مراسم تجلیل بانوان مازندرانی پیشتاز رجعت به حجاب و عفاف در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۹۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ام السادات رخشنده در گفتگو با بسیج  با اشاره به اینکه اهتمام به حجاب و عفاف دغدغه اصلی جامعه اسلامی و بسیج و سپاه  است در خصوص اولین همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر در مازندران با عنوان "تاج بندگی" گفت: برنامه ترویج حجاب برتر از سال 91 به صورت جدی شروع شد و الحمدالله طی این مدت تعداد 16 هزار و 417 نفر از زنان و دختران استان که به رعایت موازین شرعی حجاب، حیاء و عفاف در جامعه و خانواده به لحاظ بی اطلاعی از این مهم در دیدگاه قرآن، تا قبل از اقدام بسیج چندان اهمیتی  نمی دادند، آشنا شده و به عنوان چهره ای تاثیر گذار در جامعه اسلامی نقش آفرینی دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران ادامه داد: با تحولی که در میان این بانوان ایجاد شد هر یک از اینان در خانواده و جامعه در قالب سفیران حجاب، عفاف و  ارزشهای اسلامی نقش  ایفا می کنند به گونه ای که همین بانوان به عناوین  سرمربی و مربی حلقات صالحین در سطح پایگاههای مقاومت بسیج مشغول فعالیت شده و موفقیت های بیشمار و موثر داشتند.

ام السادات رخشنده یادآور شد: افرادی که تا گذشته اهمیتی به مسائل حجاب و عفاف نمی دادند امروزه با شناخت از مبانی قرآنی و مباحث مهم حجاب در امنیت و هویت بخشی فردی و اجتماعی متحول شده و حتی  به درجات و مسئولیت ها در حوزه های علمیه دست یافتند.

 وی اظهارداشت:  مراسم همایش" تاج بندگی" در ساری با سخنرانی استاد روانشناس کشوری دکتر عزیزی و نمایش موضوعی حجاب، پخش کلیپ شهید حججی، کلیپ حجاب و عفاف، سخنرانی دو چهره متحول شده از بانوان مازندران، قرائت میثاق نامه با شهدا و تجلیل از بانوان حجاب برتر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

 سید حسینعلی تقوی- خبرگزاری بسیج مازندران/

ارسال نظرات
پر بیننده ها