کد خبر: ۸۹۱۸۹۹۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه گرمی اظهار داشت: مسئولیت در سپاه به منزله تصدی میز و مقام نیست بلکه جابه‌جایی سنگری به سنگری دیگر برای سربازان ولایت است و حراست از دستاوردهای انقلاب است.

وی بیان کرد: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به شعار سال همه ما باید مثل دوران جنگ موفقیت‌ها را منصوب به خدا بدانیم و در رفع کاستی‌ها تلاش و تعامل داشته باشیم و این امر در درون سازمان برای نظامیان به عنوان یک سرباز، برای اطاعت از فرمانده کل قوا واجب است و در نهادهای دیگر کشور و برای عموم مردم مصداق اطاعت از ولی امر مسلمین یک فریضه الهی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ولایتمداری را اصل مهم در کشور دانست و افزود: در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور وجود ولایت فقیه توانسته نظام را از شر آفت‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان به خوبی حفظ کند که ادامه مسیر انقلاب و توسعه و تعالی روزافزون نظام از این پس نیز در سایه ولایتمداری و اطاعت از ولی فقیه میسر خواهد شد.

مستعد حصاری با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در قالب جنگ نرم برای نفوذ در کشور تصریح کرد: باید مردم را از این توطئه‌ها آگاه کرده و با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌دهی زمینه دفع توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را فراهم آوریم تا بتوانیم عزت و اعتلای نظام را بیش از پیش شاهد باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق سپاه گرمی گفت: سرهنگ نوری هر چه داشت با تمام وجود در راستای ایفای مسئولیتش به نحو احسن در طبق اخلاص گذاشته است و ضمن تبریک به سرهنگ طاهر رحیمی فرمانده جدید ناحیه گرمی برای او آرزوی توفیق روز افزون از خداوند مسئلت داریم.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ حسن نوری به عنوان فرمانده سابق سپاه گرمی، سرهنگ طاهر رحیمی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان گرمی معرفی شد.


منبع:تسنیم

ارسال نظرات