بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده کمک‌های جمع‌آوری‌شده درقالب جشن عاطفه ها درهر مدرسه نیز با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در همان مدرسه و بین دانش آموزان نیازمند با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۱۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها باهدف جذب کمک‌های مردمی برای تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد امسال در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها 23 و 24  شهریورماه امسال با شعار مهر در انتظار همدلی در سطح استان  زنجان برگزار شد.

هدایت صفری افزود : در مرحله اول جشن عاطفه‌ها 428 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر ، مساجد ، مراکز نیکوکاری و مصلی های نماز جمعه استان زنجان  در دو روز دایر شد .

وی به مشارکت نزدیک به یک میلیارد و100میلیون تومانی خیران زنجانی در جشن عاطفه‌های امسال از ابتدای شهریورماه تاکنون خبر داد و بیان کرد: مشارکت زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته 17 درصد افزایش دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  تصریح کرد: از مجموع مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها 200 میلیون تومان به‌صورت نقد ونزدیک به  900میلیون تومان در قالب کمک‌های غیر نقدی ازجمله لوازم‌التحریر ، کیف و کفش و پوشاک بوده است.

صفری با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت  ازنظر کمی در جشن عاطفه‌های امسال در شهرستان زنجان و با رقم 377 میلیون تومان انجام‌شده است ، افزود: خیران ایجرودی نیز با افزایش 66 درصدی مشارکت در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته بیشترین  مشارکت را در این جشن ازنظر کیفی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه بابیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان  همچنان ادامه دارد ، گفت : مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز باهدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس 19 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود : در این مرحله از برگزاری جشن عاطفه‌ها 563 پایگاه در سطح مدارس استان زنجان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیای آن‌ها دایر می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه سه هزار و 426 دانش‌آموز نیازمند از خدمات کمیته امداد استان زنجان  بهره‌مند هستند ، ادامه داد : کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده درمرحله اول جشن عاطفه‌ها به‌صورت هدفمند بین این گروه از جامعه هدف تا پایان شهریورماه توزیع می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده کمک‌های جمع‌آوری‌شده درقالب جشن عاطفه ها درهر مدرسه نیز با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در همان مدرسه و بین دانش آموزان نیازمند با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران در جشن عاطفه‌ها و دعوت از اقشار مختلف برای مشارکت در تأمین هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند ،بیان کرد:خیران با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا با شماره‌گیری #024*8877* به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.

ارسال نظرات