شهدایی چون شهید حججی اهل معامله با خداوند متعال بودند چرا که فهمیدند جان خودشان در راه دین و کشور بدهند و در مقابل به مقام شهادت دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۴۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به همت حوزه موسی ابن جعفر(ع) مراسم یادواره شهیدان جواد و قدرت اله مصلی تحت عنوان آبروی محله با حضور خانواده شهیدان مصلی ،صدری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر ،سرهنگ افشار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر وجمعی از اهالی و همسایگان این دو شهید در مقابل منزل پدراین شهیدان برگزار شد.

در این مراسم مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه ابهر با اشاره به نقش تقوا در زندگی فردی افراد گفت: تقوا سفارش همه انبیاء (ع) است و به عنوان موتور حرکت انسان می باشد، ما انواع تقوا داریم ،تقوای چشم یعنی نگاه نکردن به نامحرم، تقوای گوش یعنی دوری از غیبت و تهمت اما بالاترین تقوای انسان قلب انسان است چرا که القلب حرم الله یعنی قلب انسان حرم خداوند است.

حجت الاسلام شبیری در ادامه با اشاره به اهمیت امامت و ولایت که مورد سفارش همه شهیدان هم هست افزود: حج، زکات و روزه و همه این ها در جای خود خیلی مهم هستند اما در یک روح و محور هستند و آن هم ولایت و امامت می باشد.

وی با شاره به جایگاه شهادت و مقام شهیدان اظهار داشت: شهدا اهل معامله با خداوند متعال  بودند، شهید حججی اهل معامله بود چرا که  فهمیدند جان خودشان در راه دین و کشور بدهند و در مقابل به مقام شهادت دست پیدا کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت صداقت در زندگی تصریح کرد: سبک زندگی بعضی از افراد به گونه ای است که با قرار گرفتن در مسیر ولایت آنان را به مقام شهادت می رساند. 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات