سرهنگ پاسدار دامغانی در جلسه هماهنگی کمیته‌های هفته دفاع مقدس شاهرود گفت: در هفته دفاع مقدس ۳۵۰ برنامه در ۴۰ عنوان در سطح شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۵۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در نشست کمیته‌های ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود که به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه ولایت به خصوص بازخوانی واقعه غدیرخم اظهار کرد: از دست اندرکاران برگزاری واقعه غدیر به خصوص معاون روابط عمومی فرمانداری شاهرود و فرماندار که همت در این راستا گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به برگزاری سه جلسه ستاد شهرستان برای هفته دفاع مقدس افزود: شش کمیته فضاسازی، نیرو‌های مسلح، بسیج و ایثارگران، تبلیغات و اطلاع رسانی، فرهنگی و مراسمات و امنیت تشکیل شده و تاکنون پنج جلسه توسط کمیته‌ها برگزار شده است که کمیته‌های مراسمات و نیرو‌های مسلح و بسیج این جلسات را برگزار کرده اند.
دامغانی خاطر نشان کرد: کمیته بسیج پنج جلسه مجزا برگزار کرده اند و جمع بندی این جلسات در خصوص اجرای برنامه‌ها صورت گرفته است و کمیته مراسمات در دفتر امام جمعه جلسه برگزار و در خصوص برنامه‌های نهاد‌ها و رده‌های مختلف برنامه ریزی شده است.
وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۳۵۰ برنامه در ۴۰ عنوان در سطح شهرستان اجرا می‌شود که ۲۶ برنامه شاخص در این هفته بصورت شهرستانی اجرا خواهد شد که ملاحظات دهه اول محرم تلفیقی از برنامه‌ها در شب و روز پیش بینی شده است.
دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان با تاکید بر فضاسازی سطح شهرستان اظهار کرد: شعار این هفته من انقلابی ام می‌باشد و شعار هیئت‌های مذهبی نیز کرامتناالشهاده است.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در این برنامه‌ها همکاری داشته باشند افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت گنج پنهان انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در ماه محرم در بین نسل جوان جامعه بسط و گسترش دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها