فرمانده پایگاه سکینه (س) سمنان از افتخارات دوران فرماندهی 28 ساله خود می گوید؛
فرمانده پایگاه سکینه (س) سمنان گفت: از افتخارات دوران فرماندهی 28 ساله خود در پایگاه بسیج را شیعه شدن سه خانواده اهل تسنن به درخواست خودشان می دانم.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۷۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

کوکب فیض فرمانده پایگاه حضرت سکینه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در حاشیه سرکشی مسئولان کشوری از سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان استانی از سپاه استان سمنان به ارائه گزارشی کامل از فعالیت های این پایگاه پرداخت و با بیان اینکه 28 سال است که فرمانده پایگاه بسیج است، اظهار داشت: برای احداث و راه اندازی این پاگاه بیش از 400 میلیون تومان کمک گرفته ام.

وی با اشاره به کمک های سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین در احداث این پایگاه گفت: این پایگاه از کادری برجسته و فعال و کارآمد بهره می برد و شورای پایگاه نیز فعال و پرکار در تمام طول روز مشغول به کار و فعالیت هستند در حقیقت کارکنان پایگاه و خادمان بسیجیان ساعت کاری نمی شناسند.

این فرمانده موفق گفت: در این پایگاه اقشار مختلف با رده های سنی متفاوت و با سطح سواد مختلف از جمله لیسانس و فوق لیسانس عضو هستند و به جرأت می گویم که پیرزن های عضو این پایگاه نیز رسانه هستند.

فیض با بیان اینکه از جمله فعالیت هایی که هر روز در پایگاه انجام می شود؛ قرائت یک جزء قرآن است،افزود: در این پایگاه فعالیت های مختلفی از تهیه جهیزیه برای نوعروسان تا نگهداری کودکان در مهدکودک انجام می شود..

وی با اشاره به اینکه هر هفته دو عقیقه در پایگاه انجام می شود، گفت: با 85 پزشک در تخصص های مختلف هماهنگ کرده ایم و هر از چند گاهی ویزیت رایگان بسیجیان توسط این پزشکان بسیجی انجام می شود.

فرمانده پایگاه حضرت سکینه(س) سمنان با اشاره به اینکه هر هفته دو عقیقه در پایگاه انجام می شود، گفت: برنامه های بزرگ را در مناسبت های مختلف با حداقل 2 هزار نفر به همراه اطعام  برگزار می کنیم.

فیض عنوان کرد: خیران بسیاری نیز با پایگاه  در کمک به محرومان و نیازمندان مشارکت و همکاری دارند؛ البته باید گفت خیر ثابت نداریم و در برنامه های مختلفی که روزانه در پایگاه برگزار می کنیم کمک هایی جمع می شود.

وی با بیان اینکه ما پیشرفت مان، سعادت و موفقیت هایمان را مرهون خون شهدا هستیم، بیان داشت:  در سال 81 نمونه کشوری شدیم.

این فرمانده موفق بیان داشت: بعضی از خانواده های شهدا دفترچه قسط کمک های مردم را پرداخت می کنند.

فیض اظهار داشت: بیش  از 50 میلیون جنس در فروشگاه داریم که بدون سود به محرومین اهدا می شود.

وی گفت: در مدارس کلاسهایی آموزشی و برنامه هایی همچون برگزاری جشنها و ولادتها و شهادت ها  را به در خواست مدیران مدارس داریم.

فرمانده پایگاه سکینه (س) اعزام مداح به مدارس، جمع آوری کمک به جبهه مقاومت، کمک به خانواده های آسیب دیده معتاد به مواد مخدر، ایجاد و راه اندازی مقر کتاب در محل پایگاه از دیگر فعالیت های این پایگاه است.

فیض عنوان کرد: در این پایگاه چند نفر از اهل تسنن عضو بودند که درخواست کردند که می خواهیم؛ شیعه شویم و با هماهنگی های انجام شده با روحانیت معزز سه خانواده به مذهب شیعه جعفری روی آوردند.

وی موفقیت های خود در این پایگاه را مرهون همراهی و حضور مستمر همسرش عنوان کرد: همسرم پا به پای من در این پایگاه خدمت می کند.

بر اساس این گزارش، در این سرکشی و دیدار آقایان بابازاده مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین و نوریان مدیر اطلاع رسانی این سازمان به همراه جبار دوستمحمدیان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان و مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان و مهدی لالاییان مدیر اطلاع رسانی این یگان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها