خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان:

بی تفاوتی مجامع بین المللی در مقابل کشتار مسلمانان میانمار، فاجعه بارتر از اصل حادثه

ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان، در بیانیه ای با محکومیت حوادث اخیر میانمار و کشتار مسلمانان بی گناه اعلام کرد: فاجعه بارتر از این حوادث سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولت ها و سازمانهای بین المللی است که با بی تفاوتی نظاره گر این وقایع هولناک هستند.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱

ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان اصفهان با صدور بیانیه ای خواستار رسیدگی به اوضاع مسلمانان میانمار و  ورود هییت حقیقت یاب سازمان ملل  شدند که متن این بیانیه را در ادامه می خوانید:

بسمه تعالی

حوادث دردناک و کشتار، سرکوب و کوچ اجباری ده ها هزار تن از مسلمانان روهینگیا، روح هر انسان آزاده ای را به شدت متاثر و متالم می سازد.

مشاهده فجایع هولناک کشتار روزانه و سازمان یافته زنان، مردان، کودکان، سالخوردگان بی پناه و بی دفاع نشان از یک فاجعه جدید و عظیم انسانی در عصر حاضر دارد.

از آن فاجعه بارتر، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولت ها و سازمان های بین المللی است که با بی تفاوتی نظاره گر این وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل کشی مسلمانان در میانمار است.

ما پاسداران و بسیجیان ناحیه امام رضا (ع) کشتار و اخراج مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم می کنیم و جامعه جهانی را در قبال حوادث اخیر مسئول می دانیم.

حمایت از اقلیت های مسلمان این کشور را اقدامی ضروری می دانیم و موکدا خواستار ورود هییت حقیقت یاب سازمان ملل برای بررسی اوضاع و ارسال کمک های انسان دوستانه و رسیدگی فوری به وضعیت موجود می باشیم.

بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های بین المللی ضرورت دارد از رفتارهای دوگانه در موضوع حقوق بشر اجتناب شود و همه دولتها و سازمان های بین المللی و منطقه ای در ایجاد امنیت و آرامش در منطقه و حمایت از مردم مسلمان روهیگینا اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار