مسوول بسیج دانشجویی بوشهر در گفت وگو با «بسیج» عنوان کرد

برپایی تظاهرات علیه جنایات دولت میانمار توسط بسیج

آبشیرینی گفت: تظاهراتی در استان بوشهر با هدف محکوم کردن جنایت های حکومت داران میانمار برگزار شد و بوشهری ها با اعتراضاتشان، با مسلمانان میانمار ابراز همدلی کردند.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۷۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

رضا آبشیرینی مسوول بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدام بسیج دانشجویی این استان برای محکوم کردن جنایت های دولت میانمار در حق مسلمانان این کشور، اظهار داشت: قطعا اگر دانشگاه ها تعطیل نبود، ما مراسم تجمع دانشجویان برای نشان دادن اعتراضشان به جنایت های دولت میانمار را برگزار می کردیم و در حاشیه آن، بیانیه ای صادر و قرائت می کردیم اما با توجه به تعطیلی دانشگاه ها، ما بیانیه ای منتشر کردیم که در آن دولت میانمار را محکوم نمودیم.


وی ادامه داد: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بوشهر و همچنین تشکل های ارزشی دانشگاه خلیج فارس، بیانیه ضد حکومت میانمار را صادر نمودند و هفته گذشته بعد از برگزاری نماز جمعه، تظاهراتی در استان بوشهر با هدف محکوم کردن جنایت های حکومت داران میانمار برگزار شد و بوشهری ها با اعتراضاتشان، با مسلمانان میانمار ابراز همدلی کردند.


مسوول بسیج دانشجویی در پایان تاکید کرد: جامعه جهانی باید نسبت به جنایت هایی که در حق مسلمانان میانماری صورت گرفته است، ساکت ننشیند.

ارسال نظرات