مسوول بسیج دانشجویی شهرکرد در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
ذوالفقاری گفت: موضوع میانمار و کشتار مسلمانان این کشور مسئله کمی نیست و باید کشورهای اسلامی با اتحاد و همبستگی خود،دولت میانمار را تحت فشار بگذارند تا مانع از جنایت های آنان شوند.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

دکتر منوچهر ذوالفقاری مسوول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی این استان در راستای اعلام همبستگی با مسلمانان مظلوم میانمار اظهار داشت: بسیج دانشجویی استان چهار محال و بختیاری با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن جنایت های دولت میانمار در حق مردم مظلوم میانمار، از دولت و دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه کشورمان خواست تا در محافل بین المللی و دادگاه هایی همچون دادگاه لاهه، پیگیر حقوق مسلمانان میانماری باشند.


وی ادامه داد: موضوع میانمار و کشتار مسلمانان این کشور مسئله کمی نیست و باید کشورهای اسلامی با اتحاد و همبستگی خود،دولت میانمار را تحت فشار بگذارند تا مانع از جنایت های آنان شوند.


ذوالفقاری تاکید کرد: حقوق بشر امریکایی یعنی ظلم و ستم در حق مسلمانان و سکوت مجامع بین المللی و بی تفاوتی نسبت به کشتار مسلمانان کشوری همچون میانمار و واقعا باید گفت که مرگ بر حقوق بشر امریکایی.

ارسال نظرات