توزیع ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی در مدارس کردستان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، تجهیزات مورد نیاز آموزشی و پرورشی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در مدارس استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۸۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، نظام مرادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: این تجهیزات شامل ۵۰۰ دستگاه میز معلم، ۹۳۵ جفت میز و صندلی ابتدایی، ۶۱۲ جفت میز و صندلی متوسطه و ۷۰ بسته مولاژ آموزشی می‌باشد.


وی با اشاره به لزوم آماده‌سازی تمامی مدارس با توجه به مدت زمان اندک تا آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید زیباسازی فضا‌های آموزشی و توزیع تجهیزات آموزشی و کتب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شده و یا در حال پایان است.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان به اقدامات انجام شده کارگروه تعمیر و تجهیز در خصوص تخریب و بازسازی مدارس نیز اشاره کر د؛ و گفت: از ۸ میلیارد تومان اعتبار سال ۹۵ برای تخریب و بازسازی مدارس تاکنون فقط ۲۰ درصد تخصیص یافته است.


مرادی با اشاره به بند هـ تبصره یک ماده واحده قانون بودجه ۹۵ برای آسفالت و ایزوگام مدارس استان، گفت: تاکنون برای آسفالت ۱۶ هزار و ۴۶۰ متر مربع و ایزوگام ۸۲ هزار و ۹۶۳ متر مربع از مدارس استان قرار داد منعقد و کار آسفالت و ایزوگام نیز شروع شده است.



وی همچنین به هـ تبصره ۹ قانون بودجه ۹۶ در خصوص بهینه سازی کاربری برخی فضا‌های آموزشی مازاد سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۱ فضا در ۱۰ شهرستان و ۹ فضا در ۴ منطقه شناسایی و برای تایید نهایی به کمیسیون ماده ۵ معرفی شده است


مرادی در پایان با اشاره به اینکه جشن بازگشایی مدارس روز شنبه اول مهر ماه همزمان با سراسر کشور، در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان نیز برگزار خواهد شد؛ از آمادگی کامل آموزش و پرورش کردستان برای مهری با نشاط و استقبال از دانش آموزان و اولیای آنان در این روز خبر داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار