کارشناس قرآن و عترت و نماز سپاه سلمان خبر داد

برگزاری مرحله مقدماتی آزمون درک مفاهیم قرآن کریم ویژه خواهران پایور در زاهدان

کارشناس قرآن و عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله مقدماتی آزمون درک مفاهیم قرآن کریم ویژه خواهران پایور امروز همزمان با سراسر استان در زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۱۹۱۲۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز مرحله مقدماتی آزمون درک مفاهیم قرآن کریم ویژه خواهران پایور امروز همزمان با سراسر استان در زاهدان برگزار شد.

کارشناس قرآن و عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این زمینه اظهارداشت: این آزمون در دو سطح برگزار شده که سطح یک ویژه دارندگان مدرک دیپلم وسطح دو دارندگان فوق دیپلم به با لا را شامل می‌شود.
وی بیان کرد: مرحله مقدماتی از جزء ۱۷ قرآن کریم بوده که تمامی رده‌های سپاه‌های شهرستانی این مسابقات و آزمون را برگزار کرده‌اند.

سروان پاسدار حسین وجدانی افزود: ۵ مهر ماه مرحله نیمه نهایی این مسابقات در زاهدان برگزار می‌شود و تعداد منتخبین مرحله نیمه نهایی ۱۰ نفر است که برای راه یابی به مرحله نهایی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: از این تعداد نیز دو نفر در رشته درک مفاهیم قرآن به مرحله نهایی در تهران اعزام می‌شوند.

کارشناس قرآن و عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: این دوره از رقابت‌ها با هدف انس و مودت با قرآن و الگوگیری از آیات و روایت قرآنی در محل بسیج خواهران سپاه‌های شهرستانی با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزارشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار