خبرهای داغ:
در انقلاب اسلامي ايران موارد متعدد از سخنان پوچ گرا و روشنفكري اتفاق افتاد كه با فريب عده اي صدمات فراوان به انقلاب و مردم زدند اما در نهايت مستضعفين بودند كه جان و مال و آبرو و ناموس خود را براي جهاد در راه خدا دادند و هرگز طلب كار انقلاب نبودند بلكه خود را مديون امام مستضعفان اسلام و مردم و رهبري دانسته اند.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۲۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در انقلاب اسلامي ايران موارد متعدد از سخنان پوچ گرا و روشنفكري اتفاق افتاد كه با فريب عده اي صدمات فراوان به انقلاب و مردم زدند اما در نهايت مستضعفين بودند كه جان و مال و آبرو و ناموس خود را براي جهاد در راه خدا دادند و هرگز طلب كار انقلاب نبودند بلكه خود را مديون امام مستضعفان اسلام و مردم و رهبري دانسته اند.
عده اي در خارج نشستند و هنگام تقسيم ميراث و غنايم پيدا شدند و بيشترين سهم را طلب كرده اند و در بهترين پست ها تكيه زده اند و آن چنان از امام و انقلاب سخن مي گويند كه گويا اين ملت ايران نبودند دفع شر اجانب در جنگ و تحريم كردند بلكه مرفهين بي درد كنترات تمام مشكلات را به دوش كشيدند. وقتي يك استان عليرغم همه تجمعات و بحران هاي كارگري به صراحت اعلام مي كند: شكر خدا ما هيچ بحران كارگري نداشتيم به معناي نديدن درد مستضعفين است.
دروغ حتي اگر به مصلحت باشد گناه نابخشودني است،از خط امام فاصله گرفته اند روشنفكران و بسياري از مديران انقلاب چرا استاد دانشگاهي علنا فرياد مي زند من يك ليبرال هستم و با حمايت هاي طيفي از مديران مواجهه مي شود.
فراموش كرده اند صحيفه امام مستضعفان را كه در جمع دانشجويان دانشگاه اهوارز سال 58فرمودند: "بسيباري از اشخاص هستند كه دانشمندهستند و خيلي هم دانشمند هستند اما چون تربيت اسلامي ندارند وجودشان گاهي ضرر مي زند به كشو و ضر مي زند به اسلام."
امام وجود اينها را مضر مي داند آنگاه به بركت بيت المال كه حاصل خون مستضعفين است تربيت شده گان انگليس در تريبون دانشگاه بر عليه خط قرمز انقلاب مثل فلسطين،دفاع مقدس و استكبارستيزي حمله مي كند و بيش از صد لشكر آمريكا توانسته است تخريب ذهن انجام دهد.
وقتي از زبان يك هموطن و دوست محكوم شويم و شهدا را به تمسخربگيرند و دفاع از يمن و فلسطين سوريه و لبنان را نشانه ظلم انقلاب در دل دانشگاه ها و بر مغز جوانان رها شده از منظر فرهنگي بمب باران كنند نتيجه مي شود كه با از دست دادن قدرت هسته اي خود جشن پيروزي مي گيريم و پس از آن جشن كي بود كي بود من نبودم.
انقلاب امروزغريبانه و تنها در ميان انبوهي از گرگ ها به مسير خود ادامه مي دهد. انتقاد از منظرگرگ ها به معناي تحميل نظر و نابودي طرف مي باشد. روزنامه هايي كه از بودجه بيت المال چند صد ميليون يارانه گرفته بر عليه منافع انقلاب و به نفع شيطان تيتر ميزنند و در قضيه برجام به حسين دهباشي مي گويند لازم بود برجام را بزك كنيم تا مردم راحت تر قبول كنند. يعني فريب مردم براي منافع شيطان با آب و رنگ دادن به برجام بدفرجام است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها