امام جمعه گرمسار گفت:دانشگاه یکی از مهم ترین مراکز تربیتی است و اولین اولویت ما برای کار تبلیغی و تربیتی دانشگاه است.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۲۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، مسئولین معاونت های ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین آرامی امام جمعه شهرستان گرمسار دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن بیان دغدغه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها گفت:یکی از اصلی ترین مشکلات موجود در دانشگاههای شهرستان گرمسار نداشتن مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای شهرستان گرمسار می باشد و از شما درخواست داریم تا شما نیز برای حل این مشکل پیگیری های لازم را انجام دهید.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان:یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله)حضور تشکل های قانونی در تریبون نماز جمعه است و ما نیز این درخواست را داریم تا بصورت منظم تریبون نماز جمعه در اختیار بسیج دانشجویی قرار بگیرد تا بسیج دانشجویی مطالبات و پیگیری های خود را از مسئولین و همچنین افزایش بصیرت مردم را از طریق تریبون نماز جمعه انجام دهد.
مرتضی دهرویه گفت:بسیج دانشجویی برنامه های زیاد و متنوعی دارد که مهم ترین آنها طرح ولایت و اردوهای جهادی و اردوی راهیان نور می باشد که ما از شما تقاضا داریم تا حمایت های مادی و معنوی خود را از این برنامه ها انجام دهید و همچنین دعوت ما را برای شرکت در این برنامه ها قبول کنید.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آرامی گفت:ما نیز به مجموعه بسیج دانشجویی ارادت داریم بسیج دانشجویی ایده پرداز و اجرا کننده ی برنامه های بسیار خوبی است و رسالت ما این است تا در زمینه های مختلف با بسیج دانشجویی همکاری کنیم.
امام جمعه گرمسار گفت:در رابطه با دغدغه های شما باید گفت این دغدغه ها بسیار خوب است و ما نیز بدنبال رفع این ها هستیم همچنین وجود مسئول نهاد رهبری یکی از نیاز های دانشگاه ها است که یک سری محدودیت هایی نیز در این زمینه وجود دارد ولی ما بدنبال رفع این مشکلات و انتخاب یک نفر بعنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های گرمسار هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها