خبرهای داغ:
حجت الاسلام عابدینی در دیدار با خانواده شهید حاجی حسنی :

انس با قرآن به انسان جاودانگی می‌بخشد

خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی، قاری قرآنی که در حادثه منا به شهادت رسید با حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۴۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار کرد: رتبه نخست شهید محسن حاجی‌حسنی در مسابقات قرآن مالزی بسیار ارزشمند بود و در نهایت دیداری که ایشان با رهبری داشتند چهره ایشان را در خاطر مردم ماندگار کرد.
وی به شهادت مظلومانه شهید محسن حاجی‌حسنی اشاره و یادآور شد: شهادت این شهید والامقام و شهدای منا بسیار مظلومانه بود و مردم را بسیار ناراحت و غمگین کرد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه خدای متعال قرآن را منشأ برکات الهی معرفی می‌کند، افزود: شهید محسن حاجی‌حسنی به خاطر انس با قرآن در عنفوان جوانی صاحب برکات زیادی بودند و خدمات بسیاری را به خانواده، جوانان و کشور ارائه کردند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انس با قرآن به انسان جاودانگی می‌بخشد و شهید محسن حاجی‌حسنی و شهدای مدافع حرم ما به خاطر برخورداری از این ویژگی، هیچگاه از یادها نخواهند رفت.
در ابتدای این دیدار مادر شهید حاجی‌حسنی به رفتار توأم با محبت و مهربانی آن شهید والامقام با خانواده و دوستان اشاره کرد و افزود: ایشان برای جذب جوانان به محافل قرآنی اهمیت زیادی قائل بودند و به خاطر خلق قرآنی که داشتند، جوانان زیادی در کلاس‌های آموزشی و محافل قرآنی ایشان شرکت می‌کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها