مرصعی گفت: افرادی که به طور غیرمستقیم با تولیدی ما همراه اند که تعداد آن ها به  24 نفر می رسد.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۸۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳

بهروز مرصعی تولید کننده برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی از استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت هایی که در حوزه های اقتصاد مقاومتی داشته است اظهار داشت: از سال 94 فعالبت هایم را در حوزه های اقتصادی مقاومتی آغاز کردم که با بسته بندی سبزیجات تازه همراه بود.

ابن تولیدکننده بسیجی گفت: کاری که انجام شد در بحث تولید، اقلامی مانند سبزیجات، میوه های خشک، صیفی جات و انواع سالاد ها و در آخرهم که در گیاهان دارویی دستی در کار داشتیم. این گستردگی باعث شد تا به عنوان یکی از فعالین نمونه استان زنجان در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزیده شدم.

70  درصد از محصولات تولیدی خانگی هستند

وی با بیان اینکه رهبری هدف کشور را در تولید و اشتغال زایی تعریف کردند افزود: در شروع با 2 نفر اشتغال زایی همراه بود اما با پیشرفت روزافزون در تولید توانستیم با آن کارگاه کوچک خانگی برای 23 نفر دیگر اشتغال زایی شود.

70  درصد از محصولات تولیدی خانگی هستند

این فعال بسیجی گفت: این آمار برای ایجاد شغل به صورت مستقیم بود اما افرادی که به طور غیرمستقیم با تولیدی ما همراه اند که تعداد آن ها به  24 نفر می رسد. درکل این تولیدی با مجموع تولیدات خود که 70 درصد آن خانگی و ارگانیک است، برای 50 نفر اشتغال زایی کرده است.

70  درصد از محصولات تولیدی خانگی هستند

ارسال نظرات