خبرهای داغ:

ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شیروان تشکیل شد

حسین اکبری فرمانده سپاه ناحیه شیروان با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: وظیفه همه ما ترویج فرهنگ ایثار و عمق بخشیدن به آن است.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۲۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسین اکبری، فرمانده سپاه ناحیه شیروان با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: از ابتدای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون درگیر جبهه استکبار بوده و هستیم و امروز نیز این درگیری در جبهه مقاومت ادامه دارد و اگر مدافعان حرم که تربیت شده مکتب حضرت امام(ره) هستند در برابر دشمنان اسلام مقاومت نمی‌کردند ما باید الان در کرمانشاه درگیر دشمن می‌بودیم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که فرهنگ ایثار را ترویج داده و به آن عمق ببخشیم، افزود: در هفته دفاع مقدس نسبت به گذشته پررنگ‌تر تلاش کرده تا برنامه‌های بهتری را اجرا کنیم تا ثمره آن تربیت سربازانی جهت خدمت به آقا امام زمان(عج) باشد.

دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، عطرافشانی گلزار شهدا، بیان خاطرات رزمندگان در مساجد و مدارس، پیاده‌روی خانوادگی از میدان انقلاب تا جبل النور(شیرکوه)، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، رژه موتوری، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، میدان تیر، نمایش فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس همراه با ارائه بلیط نیمه بها، نام‌گذاری معابر شهری به نام شهدا و ایثارگران، و... از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس توسط ادارات، نهادها و ارگان‌های مختلف در قالب کمیته‌های هفت‌گانه ایثارگران، انتظامی، فرهنگی و هنری، فضاسازی، دانشجویی، اصناف و ورزشی در سطح شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها