فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با حضور در منطقه اجرای نمایش رزمی گفت: هدف از برگزاری این نمایش رزمی آشنایی با ایثارگری های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۲۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس و یادآور شدن ایثارگری های رزمندگان اذعان کرد: هدف از برگزاری این نمایش رزمی آشنایی نسل امروز با گوشه ای از ایثارگری های دفاع مقدس است و وظیفه کنونی ما این است که در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی در ادامه ضمن یادآوری پیشتازی و فداکاری های بسیج در عرصه های مختلف جهاد در سال های دفاع مقدس و پس از آن گفت: آنچه موجب انفعال ما و تسلط بیگانگان و دشمنان می شود نداشتن یک خودباوری مثبت و موثر در تمام جنبه های شخصیتی ماست، اگر مسلمانان جهان از موضع قدرت حرکت کرده و به خودباوری و توانایی برسند و ایمانشان را از ظاهر به عمق و باطن برسانند هرگز با مشکلاتی که دنیا با آن درگیر شده درنخواهند افتاد.

وی با بیان این مطلب که همیشه و همه جا تاکید شده که انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی شدن است افزود: اینکه ما تعداد زیادی انقلابی تحویل جامعه بدهیم زمانی ارزش پیدا می کنند که این افراد تا پایان انقلابی باقی بمانند، در برهه های حساس و مهم، تفکر انقلابی را از دست ندهند و در جبهه حق باقی بمانند.

ارسال نظرات