خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین درآستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسيج؛ نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولین دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ مهدی الهی راد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ دفاع از مرزهای اعتقادی در مقابل هجمه‌های فرهنگی است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس آیینه تمام نمای استقامت، ایستادگی، فداکاری، استقلال طلبی و استکبارستیزی و ایثار و شهادت ملت ایران در برایر استکبارجهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه اسفراین از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدارفرماندهان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، گلباران گلزار شهدا، به صدا درآمدن "زنگ مقاومت" همزمان با روز اول مهر در مدارس، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های این هفته خواهد بود.

 

سرهنگ الهی راد بازسازی عملیات بیت المقدس 3 در محل پارک قائم گلزار شهدای گمنام را از برنامه های محوری شهرستان اسفراین بیان کرد.   

معاون فرماندار اسفراین نیز دراین نشست گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایستادگی های ملتی است که با دست خالی اما اراده ای پولادین در میدان مبارزه با استکبار شرق و غرب ایستادند و بعد از 8 سال دفاع جانانه پیروزمندانه ثابت کردند که با دست خالی می توان دنیا را به زانو در آورد.

وی گفت : دوران دفاع مقدس و دلاورمردی های رزمندگان امروز ما را در دنیا سربلند کرده است و فرهنگ جهاد و ایثار و فداکاری ملت ایران دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

علی اصغر یحیی آبادی افزود: یکی از افتخارات بزرگ کشورمان دفاع مقدس است بطوریکه در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادیم و در این راه پر افتخار ده ها هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر را تقدیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها