معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از کسب ۴۸ نشان در رقابت‌های دانش‌آموزی قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ فرید بهرامی با اعلام این خبراظهار داشت: در سال جاری ۵۳ تیم به رقابت‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اعزام شد که ۳۲ تیم پسر و مابقی دختر بودند.


وی افزود: در این رقابت‌ها ۴۸ مدال (۱۷ طلا، ۱۱ نقره و ۲۰ برنز) کسب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته‌ایم.


بهرامی تصریح کرد: از این مدال‌ها پسران ۱۵ طلا، هشت نقره و ۱۹ برنز و دختران دو طلا، سه نقره و یک برنز کسب کرده‌اند.


معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان افزود: کشتی، وزنه‌برداری، شطرنج، دوومیدانی، ژیمناستیک و بازی‌های بومی و محلی رشته‌های مدال‌آور ما بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته‌های تیمی دانش آموزان لرستانی مقام اول کشتی آزاد نوجوانان کشور را کسب کردند و این خوشبینی برای سال آینده وجود دارد که مقام کسب کنیم.

بهرامی با بیان اینکه دبیران ورزش استان در همایش علمی تخصصی دو مقام سوم کسب کردند، افزود: این همایش در پنج رده سنی مختلف برگزار شد و در هر رده یک نفر آقا و خانم شرکت کردند و آذر مرادی و بتول فرج‌الهی دو مقام سوم کسب کردند.



معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره نوجوان سالم در طرح مشارکت اجتماعی و رشته گرافیک به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.


وی اظهار کرد: در حوزه بهداشت نیز پنج رتبه برتر در طرح سفیران سلامت، برنامه پیشگیری از معلولیت، غربالگری اختلالات ژنتیکی، طرح دادرس و دوره‌های ضمن خدمت کسب شد.
 
 
 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات